Hemma efter en lång och tråkig dag i jobbet...

Vakna runt 7, gjorde mig i ordning och käkade frukost snabbt och sedan drog jag till jobbet... Skiit vad det regnade i morse, ville bara ligga i min säng och sova hela bort dagen.... Många gånger slarvar vi med våra sömnvanor under semestern och vrider dygnet så att vi har svårt att ställa om oss till samhällets tider när jobbet/skolan börjar ... Måste vrida på dygnet så att jag kan gå upp på morgonerna, går oftast och lägger mig sent och så är jag sjuukt trött på morgonen att jag inte ens orkar röra på mig... Ska försöka gå lägga mig kl 10 idag, vet att jag inte kommer menmen man får alltid hoppas hehe.. :D Nu ska jag gå ner och käka middag.  Uppdaterar mer lite senare ikväll :D
 

 
 
///Bella <3

Postat av: Anonym

du är så vacker bella ! Var är din piercing ifrån? hur många piercingar har du?:)

Svar: Hej på dig sötnos, Och tack så mycket hihi du är säkert vacker du med. :) Min piercing är från Punk shop. Har bara 2, noveln och tungan. puss <3 /// Bella <3
niggasaywhaat.blogg.se

2012-06-25 @ 17:15:10

Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback