DET HÄR ÄR MIN RUBRIK !

Varför säger folk tänk på barn i Afrika?!! Fattigdomen finns överallt, exakt över hela världen. Till och med i Sverige... Varför säger ni inte "tänk på folk som ligger på plattan" eller " tänk på barn i Asien, Nordamerika, Sydamerika och Europa??? Asså det finns fattiga människor överallt !! Jag backar inte upp min kontnet men asså jag tycker att det är så konstigt att det bara är Afrika som nämns när det gäller fattigdomen. Det är som att ni backar upp era kontineter, som att det inte finns fattiga människor i era länder.. Och jag stör mig sjukt mycket på  folk som säger "kasta inte maten, tänk på barn i Afrika", okej ja man ska inte kasta mat. Men vadå tänk om man är så mätt att man inte orkar mer då? Ska vi lägga resten i ett kvert och skicka iväg den? Skulle ni vilja äta mina rester? De kommer ruttna innan de ens hinner komma halva vägen... Jaa det är jätte synd att vissa människor svälter, jag menar det verkligen. Men vi ska inte behöva gå runt och tänka på "barn i Afrika" som alla säger. Det är inte vårt fel att det blev så här, vi valde faktiskt inte att det skulle vara så som det är, allså att vissa människor måste svälta. Det handlar om tur. Jag har tur som fick komma till Sverige och det är jag tacksam över. Men det betyder inte att jag hade ingen mat hemma i Afrika... Och ni som kallar folk för NEGER, ASSÅ NI ÄR HELT DELIII, VI LEVER INTE PÅ 60-TALET ELLER NÄR DET NU VAR... VI ÄR MÖRKHYADE OCH INTE NEGRAR. NEGER BETYDER SLAV FÖR ER SOM  INTE VISSTE. OCH DE ÄR STOR SKILLNAD MELLAN SLAV OCH MÖRKHYADE OKEJ?! JAG TAR ALDRIG ÅT MIG NÄR NÅGON KALLAR MIG FÖR NEGER, DEN VISAR BARA HUR DUM HAN/HON ÄR SOM INTE VET VAD SKILLNADEN MELLAN MÖRKHYADE OCH SLAVAR ÄR.... OCH NI ASIATER, BARA SÅ NI VET SÅ ÄR NI  INTE VITA OKEJ?! NI ÄR SVARTSKALLAR?! SÅ KOM INTE HIT OCH KALLA NÅGON FÖR NEGER OCH TROR ATT NI VET VAD NEGER BETYDER OCH ATT NI ÄR VITA... Det ÄR EUROPIAER SOM ÄR VITAA, MEN DE HAR INTE HELLER RÄTT OCH KALLA NÅGON FÖR NEGER ELLER SVARTSKELLE. OCH VADÅ SVENSKAR TROR ATT BLATTAR ÄR KRIMINELLA OCH BLATTAR TROR ATT SVENSKAR ÄR RASISTER?!! SLUTA KRÄNKA VARANDRA, DET ÄR INTE SANT !! DET FINNS SKIIT MÅNGA SVENSKAR SOM ÄR KRIMINELLA OCH DET FINNS SKIIT MÅNGA BLATTAR SOM ÄR RASISTER. OCH VAR ALLA SVENSKAR RASISTER SÅ SKULLE INGEN BLATTE FÅ STANNA KVAR I SVERIGE. OCH VAR ALLA BLATTAR KRIMINELLA SÅ SKULLE ALLA SITTA INNE JUST NU OCH SVERIGE SKULLE VARA ETT KATASTROF LAND EFTERSOM DET ÄR BLATTAR ÖVERALLT...  VAR TACKSAMMA FÖR ATT NI ENS FÅR BO I SVERIGE, ÅK TILL FINLAND ELLER POLEN SÅ FÅR NI SE OM NI ENS FÅR ÅTMINSTONDE EN KOJA OCH BO I... DE SOM HAR TUR FÅR JU DE, MEN I FÖR SIG DET ÄR SVÅRT!



ASSÅ HAHAH HAHA !





TACK FÖR MIG !



Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback