Plöstligt blev alla Chelsea fans wtf :S

Har Chelsea vunnit eller vad?!! Har vart ute hela daan så visste inte ens att det var fotboll idag. Man får ju liksom all info från ungdomarnas aftonbladet haha.. Men aja hoppas ni mår bra för det gör jag. Idag efter skolan hade jag möte, därefter drog jag till stan och möte Magal sedag drog vi och möte Brenda och Maya och åkte till upplands väsby, aa  jag vet dee åt helvete såå.. Sedan drog vi hem till brenda och käkade mat. Efter maten gick vi till deras träning, allså där jag dansade förr. Tror att jag ska börja igen, är inte säker än. Aaa nu är jag hemma på min sköna säng, ska snart ta en dusch... Jussteee jag och några kompisar vill åka till kryssning nu i helgen men grejen är att man måste vara myndig och jag är bara 17 år, vilket betyder att jag måste låna nåns legg, Vems då.... Asså jag får stress, SVARTA HELA BUUNTEN.... FINNS DET VERKLIGEN INGEN LJUS MÄNNISKA I DEN HÄR LANDET, FETT NOJIIG ASSÅ.... ASSÅ DET ÄR DANCEHALL KRYSSNING SÅ DEN TÄNKER JAG INTE MISSA EFTERSOM MOVADO KOMMER VARA PÅ PLATS, ÅÅÅÅH BARA JAG VAR 18....

Några bilder ifrån idaag :D


Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback