Ni gjorde mig daag, omg tack för att ni kom !!! :D

Låg helt deppig i mitt rum när mina älsklingar kom och överraskade mig hiihi skiit gulliga. Vi åt daimtårta och så chillade i mitt rum. Mamma kom in med chips ostbågar och läsk. Efter några minuter blev uttråkade så alla tog fram sina mobiler och blev helt osociala hahhaah... Men vi hade iaf kul, alla loggade in på skype och kik, vi började ringa och skriva till varandra hahahah heelt sjukaa.. Det roliga var att det ekade som faan så alla doog av garv. Nu mår jag faktiskt lite bättre.
Tack för att ni kom, ni är heelt underbara och tack för alla fina presenter !! :D





Dehär är den finaste pekatet jag har fått i hela mitt liv ! Riktigt SWAAG !




Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback