Min Storebror kommer in i mitt rum utan att knacka på dörren... RESPEKTLÖS !

Andreas: Bellaaa !
Jag: Vart kommer du ifrån?!!
Han: Jag bor här?
Jag: Måste du vara här?
Han: Jag måste fråga dig en sak.
Jag: Aaa det får gå fort, har ingen tid. (gör ingenting egentligen)
Han: Hörde att du har en pojkvän, hoppas han inte är min kompis... (det sägs att en av hans kompisar döör för meeey.. (iuuu äckliiiigt) )


ASSSÅÅÅÅÅÅÅÅ VAAAAAAAAAAA ALDRIG ATT JAG ISABELLE PEREIRA SKULLE NÅNSIN BLI TILLSAMMANS MED NÅN AV HANS KOMPISAR, DE ÄR SKARIIIIIIIIIGA HELA BUUUNTAN, DE LUKTAR OLD WEEED, DE SER UT SOM STANS PUNDARE... DE ÄR ÄCKLIIIIGA, DE ÄTER MIN MAT UTAN ATT FRÅGA DE TROR VI ÄR BÄÄÄSTA VÄNNER OCH DE ÄR ANDREAS VÄNNER... DE LYSSNAR PÅ ROCK, DE HAR HEELT SVART PÅ SIG SOM ATT EN AV DE HAR DÖTT !!!
USHHHHH ALDRIG I I HELA MITT FAAKKAD LIV... JAG DÖÖR HELLRE FOREVER ALONE....

Postat av: Anonym

hahhahaah va rolig brosa du har

2012-04-22 @ 12:50:41

Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback