Kul att man är jätte sjuk på sin födelsedag... :///

Godmorgon folket ! Har precis vaknat med skiit ont i halsen, huvudet och hela kroppen. Min röst är  faak tap och min näsa är helt täppt... Kan det bli värre?!!! -.- Jaaag är såå jävlaa aarg på vissa människor som borde komma ihåg min födelsedag, vad är de för personer egentligen?!! T.ex min biologiska mamma, hennes man, mina biologiska syskon, min pojkvän och de så kallade vänner... De kan ta sig, tänker inte låta de förstöra för mig... Meest min mamma asså driver hom med mig?Tänk att jag måste påminna min egen mamma om att jag fyller år, heelt otriligt !
Och min biologiska pappa har aldrig grattat mig i 17 fuckiing år. Undrar om han ens kommer åtminstonde ihåg att det är min födelsedag idag, att han grattar mig fast inte direkt till mig... Nu vet jag vilka som verkligen bryr sig om mig och vilka som inte gör det... Assååå skiiiiet vad jag vill döda någooon.... Men aja nu ska jag ta mig en dusch för snart ska jag och min mamma åka och handla mat.... Ha det så bra så länge då... <3




Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback