Home sweet home <3

Heej på er ! Kom precis hem. Är sjuukt trött, ska snart gå duscha och vila lite. Var hemma hos mamma men ingen var hemma så jag åkte hem. Efter skolan drog jag till stan och köpte 7 nya sexiga trosor... :) Sen möte jag min pappa och vi åkte och hämtade mina vans som jag har väntat på fett länge som äntligen har kommit, är överlyckiiig hahaha... Farsan håller på laga mat, efter maten ska jag åka till jordbro för att hämta min skennjacka som Monesha har lånat. Därefter ska vi kanske chilla lite i gården. Är fortfarande sjuk men inte så som igår, mår lite bättre idag. Nu ska jag ta mig en snabb dusch. Bye så länge daa ! :D




Degens outfiiiit XD



köpt idag
sammanlagd 160 H&M

700 kr (sammanlagd 1400) Caliroots.com







Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback