Herregud sjuukt jobbig snubbe.... O.o Han är min barndomsvän i Angola, men jag är såå trött på att han ska fråga så mycket. psst funderar på att blocka honom snart... Varför accepterade jag? ÅNGEEST !*^^ Gå lär er portugisiska.. ;)

Idag
dime so uma coisa vc mesmo estudas?
por q estas a rir?
aqui a escola e gratuit, me diga por que eu não deveria ir para a escola?
por q esmpre estas na net
porque eu tenho net em casa, na escola e no seu celular
ok se oq desse foi mal me disculpa
ok
ok,9dades
nao tenhp
16:43
por q? se o mundo xta cercado de 9dades
ok

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv. nej jag gör tyvärr inte headers :D

2012-04-26 @ 16:56:40
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback