Godmorgon folket !

Blev inga uppdateringar igår eftersom jag inte kunde blogga och de andra vet jag inte... Ja igår efter skolan drog jag till gården och chillade lite och sedan drog jag till kebaben köpte mat och drog till Naima. Sedan kom Kate, vi käkade och lyssnade på musik och bara tog det lugnt. Sedan drog vi till gården och då kom Saio och Yeeso. Vi fixade Yeesos hår, de blev sjukt fiint... Aja de va de de. Kom hem runt 12 och så var jag sjukt trött så jag gick och la mig direkt. Fyller ju år imorgon. :) Grattis i förskott till mig hihi. XD Jag och morsan ska åka och handla idag inför imorgon, ska ha tacos middag med mina närmaste vänner. :D Monesha kommer tidigt imorgon för att hjälpa mig med maten... Tänk att man är snart 17 år ! hihi om ett år är jag 18 år, kaan inte väntaa hahaha längtar soom faan !

Aja nu ska jag gå och ta mig en dusch och fixa lite frukost sen, byee så länge dåå ! :)
XOXO Ortens favorit, man kallar henne Bella. ;)


Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback