Folk som tror att 2-pac lever....

Asså är ni seriösa eller? Ni visar bara att ni inte vet ett skiiit om honom, säger inte att jag vet allt om honom, men jag vet iaf att han är död... Vadå han kanske har gömt sig, haahhaha driver ni??? Okej vi vet att han var kriminell, gangster och hade fett med problem, men hahaa  vad är det som var såå groovt som fick han att gömma sig i snart 16 år?? Folk säger att de har sett han i Cuba och jag vet inte vad... Jag kan också säga att jag har sett han här i vendelsö? Och så går alla på det? hahah att vissa kan vara såå efterblivna... Ni som tror på videon om 2pac 2012, ni är ju helt störda. Han lever i era tankar. Försök åtminstonde inse faktan bara, snubben dog den 13/09/1996 NU VET NI DET. VÅR ÄLSKADE 2PAC LEVER INTE OKEJ?!


Va inte han katt ändå... XD


Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback