Heelt fake brud... Dock är det en barbiedocka hon syftar på??

Fett syynd om deras barn om de här två gifter siig... De är faan sjuuka båda två. Till och med min lillasyster som är 6 år tänker bättre än vad de gör... Skiit skarriga usshhhh... Helt kåta i fuckiing upmärksamhet... JAAG SPYYYR PÅ HANNA OCH HENNES BILLIGA MADE IN CHINA BAGS...
ALDRIG SETT EN SÅN SKARIIII BRUUD, VILKEN SVIIN...
VISSA MÄNNISKOR GÖR VERKLIGEN ALLT FÖR UPMÄRKSAMHET.
JAG VILL SE HENNE OM 50 ÅR.... VILKEN SPYA HON  KOMMER VA DÅ... USHHH SLIISK
Nu när hon ändå har gjort ögonbrynslyft och förstorat läpparna tycker jag att hon borde ta och förstora sina pattar också, eftersom hon har ju ingenting.! Världens snyggaste  tjej?! Bitch pleasee du är inte ens nöjd med dig själv, går och gör massa plastik operatiner och kallar dig för snygg?
Heelt fake brud... Dock är det en barbiedocka hon syftar på eller vad tycker ni??


Postat av: Anonym

haahahhahahahaha ni gjorde min kväll HHAHAHAHAH HEELT RÄTT SAGT !

2012-04-19 @ 19:02:32
Postat av: Sofia

Fyfan för dom...

2012-04-19 @ 19:21:03
URL: http://dendarsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: De kan fan inte vara friska i skallen nån av dom..

2012-04-19 @ 19:28:23
URL: http://dendarsofia.blogg.se/

Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback