Faak Rubrik jag är trööött !

Asså godmorgon !!! Jag är sjuukt trött.. Vakna för nån timme sen och kunde inte somna om. Vet inte varför jag vaknade så tidigt helt plötisligt, har ont i ögonen av att sova så lite... Är fett förkyld, snoret rinner som en flod, sen jag vakna hade jag kunnat fylla på två glas... -.- Åååh jag hatar och vara sjuk... Vad jag ska göra idag, neej jag vet inte. Det blir nog ruttna hemma eftersom jag är sjuk. Skulle jobba idag men jag känner mig lite för sjuk. Hade varit kul och gå på modevisningen i stan idag, bara jag inte var såå sjuk, hatar vädret som faan !!! Om jag ska gå till skolan vet jag inte, mår ju liksom baajs... Faaak allt och alla! Peace



Postat av: houssai

Jag älslar din blogg isaa jag läser de varje dag hahaah<3

2012-04-25 @ 10:09:09

Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback