♥.♥

Ibland går några månader så fort att man knappt hänger med. Ibland så fruktansvärt långsamt. Undrar varför allt som finns finns. Och varför man ska ha otur när man träffar vissa av alla dessa människor som finns. Jag önskar jag var vuxen. Äh jag är bra som jag är. Min mamma sa alltid "jag tror du kommer bli jätte fin när du blir stor, lycka fin som jag t.ex, och få vem du än bäger :)". Det är så lätt för henne och säga det... När man var liten var kärleken änkel. Ena veckan var man kär i den ena och andra veckan var man kär i den andra. Man går inte omkring och lider i alla fall. Eller hur? Äh det är jag som är dum. Jad ska börja bli arg istället för ledsen. Jag är en fin flicka jag, mig är det lätt och tycka om... Det finns någon jag tycker jätte mycket om. Ibland önskar jag han var liten som jag, då skulle allt säkert vara mycket lättare. Att glömma och gå vidare är allt jag kan göra just nu.


ÄR INTE MIN DIKT FÖÖR BRAA ÄNDÅÅÅ?! !  :)HATAR LÄXOOOR SOM FAAN. DE SKA IN IMORGON OCH JAG HAR PRECIS BÖRJAT, SMAART !


Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback