Du är' Det Bästa Som Hänt Mig Hjärtat ! ♥

Visste du att du är mitt liv, mitt allt – den som jag alltid har drömt om sen du blev mi? All den passion och den kraft som jag ger, det gör jag endast för dig, min älskade.
Du ger mig den styrka jag behöver och all den kärlek du ger mig gör mig så stark att fortsätta vilja kämpa för att få vara din.
Du är inte bara Sveriges snyggaste man, utan du är Universums underbaraste och det kan ingen ta i från mig.
Älskar dig nu, älskar dig mer i morgon, älskar dig för evigt!
Visste du att du är mitt liv, mitt allt, den som jag alltid har drömt om sen du blev min?
All den passion och den kraft som jag ger, det gör jag endast för dig, min älskade.
Du ger mig den styrka jag behöver och all den kärlek du ger mig
gör mig så stark att fortsätta vilja kämpa för att få vara din.
Folk säger ingen är perfekt, men älskling för mig är du perfekt inget snack om saken!
Du är inte bara Sveriges snyggaste man, utan du är Universums underbaraste och det kan ingen ta i från mig. Älskar dig nu, älskar dig mer i morgon, älskar dig för evigt!


Postat av: Anonym

vad söta :)

2012-04-18 @ 17:23:52
URL: http://bytess.blogg.se/
Postat av: Anonym

neej för gulliga tillsammans. All lycka till er <3 fin blogg förresten, keep it girls and boy <3

2012-04-18 @ 17:32:37

Varför anonym? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback